Kampanja Vrijedim više nominirana za najbolju društveno korisnu kampanju 2017. godine
12.02.2018. u 09:38 Novosti
Drugu godinu zaredom, u Hrvatskoj se u organizaciji agencije Brodoto biraju “Najdobre kampanje”: najbolje kampanje koje za cilj imaju poboljšanje društva, a koje pokreću udruge, inicijative, zaklade, neprofitni mediji i druge neprofitne organizacije.
Kampanja Inicijative Vrijedim više koju su zajednički u svibnju 2017. pokrenuli Matica hrvatskih sindikata, Mreža mladih Hrvatske i Savez samostalnih sindikata Hrvatske nominirana je za najbolju društveno korisnu kampanju 2017. godine te je ušla u najuži krug od 8 finalista najboljih društveno korisnih kampanja!
Svi finalisti sudjelovati će na konferenciji Impact 2018, najvećoj regionalnoj konferenciji o društveno odgovornom poduzetništvu koja će na jednom mjestu okupiti preko 200 aktera koji na svoj način stvaraju pozitivne promjene u društvu – civilni sektor, privatne kompanije, investitore, fondacije te društvena poduzeća. Tamo će imati priliku prezentirati svoje kampanje pred stručnim žirijem i publikom te se uživo natjecati za titulu “najdobre” kampanje u Hrvatskoj za 2017. godinu. Konferencija će se održati 14. i 15. veljače 2018. godine u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.
Podsjetimo, Inicijativa Vrijedim više, koju su u svibnju 2017. g. pokrenuli Savez samostalnih sindikata Hrvatske, Mreža mladih Hrvatske i Matica hrvatskih sindikata, zalaže se za mijenjanje politika koje utječu na zapošljavanje i uvjete rada, s ciljem povratka dostojanstva i perspektive mladima.
Inicijativa se kroz svoje djelovanje tokom protekle godine zalagala za hitno poduzimanje mjera koje poboljšavaju položaj mladih na tržištu rada, pri čemu je ključno ukidanje mjere stručnog osposobljavanja bez zasnivanja radnog odnosa (SOR), te reaktivacija pripravništva. Cilj je bio ukazati na to kako je mladima potrebno vratiti dostojanstvo i perspektivu kroz osiguravanje sustava kvalitetnih politika zapošljavanja, koje će uistinu poboljšati poziciju mladih na tržištu rada te dovesti do stvarnog povećanja zaposlenosti.
Tagovi | društveno korisne kampanje | Impact 2018 | Inicijativa Vrijedim više | Kampanja Vrijedim više | Matica hrvatskih sindikata | mjere aktivne politike zapošljavanja | Mreža mladih Hrvatske | Najdobra kampanja | Savez samostalnih sindikata Hrvatske | SOR